
Rekrytering –
när ni behöver det
Behöver ni rekrytera? Inga problem! Get Skills erbjuder flexibla rekryteringslösningar där ni får experthjälp att hitta och attrahera rätt kandidater, oavsett om ni söker en ny medarbetare eller en nyckelperson till ert team.
Vi hjälper er att hitta rätt person – och är med som er partner, hela vägen.
Rekryteringsprocessen

Behovsanalys
Vi lär känna ert företag och era behov. Vi tar gemensamt fram en noggrann beskrivning av behovet som sedan lägger en stabil grund för resten av processen.

Kravprofil & annons
Vi definierar en kravprofil som matchar ert behov. Sedan tar vi fram en attraktiv annons utifrån den målgrupp ni söker.

Kandidatattraktion
Vi ser till att nå ut till rätt personer med hjälp av nätverk, databaser och annonsering i sociala medier.

Urval & kandidater
Vi tar hand om urval och genomför intervjuer, tester och referenstagning med hög kvalitet. Genom täta uppföljningar får du som kund uppdateringar om hur processen går.

Anställning
Ni får träffa de bästa kandidaterna och välja rätt person för ert behov.
Varför välja Get Skills för er rekrytering?
​
Snabb och smidig process – vi hanterar allt från kravprofil till anställning.
Kompetensbaserad rekrytering – vi matchar rätt person med rätt roll.
Flexibilitet utan abonnemang – ert behov styr.
Tillgång till rekryteringsexperter – som hjälper er hela vägen.
Trygghet och kvalitet – noggrann urvalsprocess och garantier vid felrekrytering.
